środa, 13 lipca 2016

MIGDAŁOWO - BANANOWE PLACUSZKI - BEZGLUTENOWE

DESER CZY ŚNIADANIE? 🍓🍓🍓🍓


Dzisiaj wchodząc do kuchni z zamiarem zrobienia śniadania, wyszedł mi pyszny.. deser!! A co robi Agata kiedy na śniadanie jest deser? Zjada go oczywiście😂😂
To był kompletny spontan, ale wyszły mi naprawdę pyszne placuszki, do tego już wam znana polewa czekoladowa i mus truskawkowy!! Mniaaaaaam



🍓



Placuszki:
🍓100g mielonych migdałów
🍓25g mąki gryczanej
🍓1 banan (zważyłam było 93g😂)
🍓1 jajko (też zważyłam - 60g)
🍓1 łyżka syropu z agawy
🍓olej kokosowy do smażenia

Mieszamy mąki ze sobą najlepiej widelcem żeby się spulchniły. Blendujemy banana z jajkiem i syropem z agawy i dodajemy do mąk i łączymy. Powstała masa jest bardzo lepka i gęsta ale taka ma być. Ja 'wysmarowałam' sobie ręce w oleju kokosowym i rękami uformowałam placuszki (oh! Jaka profeska😂) . Układamy na patelni i smażymy z obu stron.

Mus truskawkowy:
🍓truskawki
🍓ewentualnie ksylitol do smaku
Blendujemy i tyle!

Polewa czekoladowa:
🍫2 łyżki wody
🍫2 łyżki ksylitolu
🍫2 łyżki jogurtu naturalnego
🍫2 łyżki kakao
Rozpuszczamy ksylitol w wodzie na gazie. Zdejmujemy ze źródła ciepła, dodajemy kakao i jogurt i bardzo energicznie mieszamy.
Smacznego!!!🍓🍫🍓🍫🍓🍫

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz