poniedziałek, 11 lipca 2016

JOGURT NATURALNY Z NIESPODZIANKĄ

JOGURT NATURALNY Z NIESPODZIANKĄ😁



Jeżeli tak jak ja, nie jecie smakowych jogurtów, bo wiecie co się w nich znajduje (czytaj syrop glukozowo fruktozowy, robaki, konserwanty, mleko w proszku itp) to mam dla was pomysł który osłodzi Wam jogurt naturalny i doda mu więcej smaku. W dodatku udało mi się upolować jogurt prosto z farmy, i muszę powiedzieć, że jeszcze nigdy w życiu nie jadłam takiego! Był całkiem inny niż sklepowy! Pycha! 






Ale do rzeczy. Do jogurtu naturalnego (wybierajcie takie bez mleka w proszku ale z probiotykami) możecie dodać wszystko co Wam się zamarzy! Stwórzcie swoje zdrowe wersje niezdrowych jogurtów smakowych ze sklepu! Bądźcie kreatywni. Ja dam Wam kilka pomysłów!! 🍓🍓🍓



Co dodałam do mojego jogurtu:

🍓3 truskawki
🍓pół banana
🍓orzeszki pecan
🍓prażone orzechy laskowe
🍓1 łyżka syropu z daktyli


Mniaaaaaaam🍓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz